fredag, september 28

marknad

Kl tio kom Nina hit så gick vi till stan på marknaden. Gick en sväng sen åt vi pizza :)Hem fick vi med oss världens gosigaste filt, och blommor till köket. Klockan ett hade jag tid hos sjukgymnasten. Och hon tror jag har samma sjukdom som mamma.. Fibromyalgi. Det förklarar ju den ständiga värken i alla kropps delar.. Och det kommer aldrig heller gå över om det är Fibromyalgi.. Fyy. Mamma som haft/har det så jobbigt med det. Har sett hur ont hon har. Men bara att acceptera att det är så. Hoppas nästan att jag har det så jag vet vad det är som orsaker till all värk. Mitt nervsystemet börjar bli för känsligt.. Men nu är det så, försöka leva på som vanligt fast att kroppen värker HELA tiden..

Nu ligger jag o milo under filten, älskling tränar o milian sover :) kvällen bli lugn, massa mys! Ha en bra kväll 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar